Saturday, August 6, 2011

Calon Suami

1. Boleh jadi imam (lepas kahwin nanti aku nak dia imam kan solat aku)

2. Boleh mengaji, kalau pandai lagi bagus (aku nak dia jadi guru mengaji aku)

3. Dia sayang parents aku macam parents dia sendiri. InsyaAllah aku jugak akan sayang parents
dia macam parents aku sendiri.

4. Tahu tanggungjawab.

5. Boleh terima kurang nye aku dan InsyaAllah aku boleh terima kurang nye dia.

Aku tahu wish aku ni nampak-macam-bagus-dan-pikir-bagus. tapi nak buat macam mane . dah cita-cita aku nak masuk syurga. maka kena lah pilih suami yang boleh bawa aku ke jalan yang lurus.

Jangan mengharap aku akan membimbing kau ke arah kebaikan lepas kahwin sebab aku pun bengkok. Aku yang mengharap bimbingan suami lepas kahwin.

Kepada lelaki-lelaki di luar sana yang ada ciri-ciri di atas, boleh la tinggal no telefon.(tapi jangan mimpi aku akan call.hahaha)
perhatian : untuk lelaki bujang sahaja!

nota kaki : moga ramadhan kali ni membawa berkat yang kekal abadi :)

No comments:

Post a Comment