Friday, October 28, 2011

Rindu

7.30 pagi, siap-siap kemas beg. pukul 12 nak balik melaka. tak sempat dah nak tunggu esok.hari ni jugak nak balik.kalau boleh kelas pun nak ponteng. punye tak sabar nak balik rumah.haha.tapi tak boleh ponteng sebab kelas tu seminggu sekali je pastu student ada 5 orang je. kalau aku ponteng sah-sah la lecturer tu boleh detect kan?

Plan asal, habis je kelas pukul 12, terus balik bilik ambil beg pastu tunggu bas. tak done dah nak jengah lab. kalau jengah lab alamat nye tak boleh balik hari ni.

11.50 pagi mak call "awa tak payah balik hari ni, esok mak datang sana. adik ada interview", I just like ha? *kecewa*

Punye semangat aku nak balik, tetiba dia kata tak yah balik.sob sob sob. memang la boleh balik kalau nak balik sangat tapi buat penat badan je la. esok sah-sah kena teman adik aku interview esok, nak datang sini lagi. elok je la tunggu je kat sini sampi sok pagi.

Jiwa aku dah melayang. 2minggu tak jenguk rumah. cuti deepavali pun tak sempat nak balik. lepas je adik aku interview esok, harus la cepat-cepat balik melaka. kalau tak tak berbaloi aku nak balik duk sekejap je. tapi aku ada jugak skali sekala buat kerja gile. pagi balik melaka, petang balik selangor balik.haha. rindu nye pasal.

*Can't wait for tomorrow!*

No comments:

Post a Comment