Thursday, January 5, 2012

One more paper to go :)

Tadi dah habis satu paper lagi. smile, smile, smile. walaupun jawapan macam ape je kan. tapi takpe, yang penting dan paling penting, aku tak perlu lagi mengadap subjek tu, yeahhhhhh. Tinggal satu paper je lagi on monday :)

Lepas tu boleh countdown untuk go back for good. hahaha. go back for good la sangat kan padahal duk selangor je pun. even though i will finish my final paper on monday, tak la aku balik hari tu jugak kan. ada 3 assignments lagi yang tak hantar dan jugak tesis pun tak settle lagi. InsyaAllah before 20 jan benda-benda tu dah settle sebab aku memang akan balik for good pada 20 jan tu.memang tak plan nak sambung duk sini lagi.

Yuran kolej ni adalah sangat mahal ye. fasilities pun agak kurang memberangsangkan. ni dah dua hari takde air. harus la aku sangattttttt rindu dengan rumah sekarang ni kan. terseksa tahu. musim-musim exam la kau nak buat hal. dugaan. dugaan. Kolej ni kawasan agak besar dan ada lebih dari 10 blok untuk perempuan. bayangkan satu kolej takde air dan tempat yang ada air hanya la foyer yang mengandungi tandas sekangkang kera. boleh bayang kan betapa seksanya kitorang nak beratur masuk toilet pagi tadi? aku pergi foyer pukul 6.10 a.m tu pun dah berbelas orang yang queue. yang dalam toilet tu lagi tak bleh blah.kau dah tahu orang bkn main ramai tgh beratur, bleh plak bermandi-manda dengan senang hati.tolong consider kami-kami ni blm solat subuh lagi. dah la tempoh subuh tu pendek. selagi tak wangi toilet tu selagi tu la jgn mimpi diorang nak keluar. lastly aku end up amik wuduk kat sinki je. kalau nak tunggu sorang2 masuk toilet, ade la nanti subuh aku pukul 8 pagi.

Ni pagi esok aku tak tahu la macam mane la pulak. harap dah ada air la esok ye. tak sanggup dah la jadi kambin ni. eh, eh. aku mandi la. tapi buat cukup syarat je :) dah nama darurat kan. hahaha.


No comments:

Post a Comment