Tuesday, February 1, 2011

Home sweet home.

ni rumah aku time raya 2010


Safely arrived. Aku bahagia. hahaha. gile nye bahagia. untuk maklumat anda sekalian Melaka sedang mengalami musim winter ye. aku mandi pakai heater pun dah tak rasa panas. nak suruh aku jerang air gamaknye.

Time aku kat ukm hari tu, aku cuci rambut rasa mcm nak beku kepala. punye la sejuk. tak yah dah nak pegi negara 4musim.kat sini pun dah cukup sejuk.salji je xde. eh lupe.ada,ada.kat genting,snow world.hahaha.tu salji kalau korang kepal pun tak kan melekat.tak payah nak feel2 buat snow man, confirm bersepai.

Macam2 dah aku plan ni. paling-paling tidak sebelum pegi bercuti aku nak hang out ngan cik fifee.lama tul tak keluar.hahaha(padahal 2 minggu lepas kot baru jumpa). tapi kalau keluar time2 ni mmg jalan jem.semua orang sibuk nak pergi shopping.tak kesah la bangsa ape pun.semua nye tumpang sekaki.

Owh ye, Melaka banjir.tp area rmh aku tak terlibat pun.sok nak pegi buat rondaan.hahaha.

Moga2 hari yang mendatang membawa sinar kebahagian. encik matahari sila pancar kan sinar anda yang sangat menawan itu. aku taknak pergi bercuti dalam hujan!

No comments:

Post a Comment