Monday, January 31, 2011

Sejuk


Tak suka nyeee duk bilik ni time-time cuti gini. sunyi! aku sorang je kot yg stay kat wing ni.nak pegi toilet pun was-was. selain monyet-monyet yang memang tak tahu malu tu, aku takut jugak kalau2 ada manusia yg tak dikenali pulak kan. tu belum tambah ngan entiti lg.ishhhh.jauh kan la.

Smalam aku overnight kat bilik adik aku. gelak sakan dia tgk aku datang dgn berbeg-beg. ewahhh.mentang-mentang bilik kau kat ground floor n tempat orang lalu lalang plak tu.confirm-confirm la tak takut kan. cube duk kat bilik aku ni, silap2 terus balik melaka.hahaha.

Sekarang aku kat bilik sendiri lps magrib br pergi bilik dia. sejuk sekarang ni. perut asik lapar je. tambah-tambah pegi blogwalking blog mak-mak kan. semua nye nampak sedap.hahaha.macam bulan puasa pulak gamak nye.

Dengan rasmi nye aku balik melaka esok. hahaha. thank you kepada bonda tersayang sebab call adik pg td suh balik.kalau tak jgn harap la si kecik tu nak balik esok. keje lab tak habis-habis.aku pun tak paham. aku malas nak balik sorang, tu yang tunggu dia skali.

Pagi tadi aku telah berjaya jumpa lecturer.hahaha. such a good start la kan sbb slame aku duk sini aku tak pernah kot g jumpa lecturer untuk tanye soalan lagi. kalau takat nak g anta assignment tu mmg slalu. Aku pergi jugak jengah lab aku kat aras 3 tp berkunci. diorg tak datang kot time2 cuti ni. jengah dengan harapan kalau buka xpayah la aku menapak ke libry.

Aku ni satu perangai, study tak boleh kat bilik. ni yang aku malas ni. kalau duk bilik mmg takde harapan la aku nak habis kan baca ape je yg aku baru mula.mesti setengah jalan.tu yang aku slalu kena pergi merayau cari tempat lain. kalau kat upm dulu kerap jugak pergi libry,tp kat ukm ni mcm malas pulak. tapi td pergi jugak sbb aku tak nak duduk kat lab adik aku. lab dia busuk!

Kat situ la bedah tikus, kat situ la jugak segala jenis larutan n kat situ la jugak diorg makan.yeirk! mcm mane agaknye dia boleh duk dalam lab tu satu hari suntuk. Sejak2 dah masuk zaman uni ni aku mmg jarang la nak bau2 segala mcm larutan tu sbb nye fizik tak perlu kot larutan2 tu. yang aku jumpa wayar,wayar dan wayar. aku tau ada benda lain, tp aku lebih tertumpu pada wayar je.

I tell u what, aku mmg sangat teruk dengan hands on things.kira2 experiment mmg hancur la kalau aku yang buat. aku suka dengan buku je.tu sbb fyp aku time degree aku pilih buat theory.same jugak projek sekarang.aku buat theory. Tapi masalah teori ni pulak aku kena expert ngan segala mcm teori tu. wahhh.expert.introduction pun merangkak.hahaha.

Tadi aku pergi libry aku pinjam 4 buku.bila nak baca, aku pun tak tau. semanagt pinjam je kan.hahaha. sok dah balik melaka, so buku2 tu akan tersusun cantik je atas table aku. tak kuasa aku nak mengangkut bawa balik.dah sah2 aku takkan baca nye kat rmh. lg pun aku kan nak pergi bercuti.hahaha.


ni buku yg aku sempat pinjam.


ni lab adik aku yg busuk tu.hahaha


No comments:

Post a Comment