Thursday, January 20, 2011

I wish I have more than 24 hours

Bleh wish macam tu? Pernah aku baca kalau wanita ada lebih 24 jam, diorg still takde waktu untuk rehat. betul ke? Mungkin untuk ibu-ibu kot.kalau takat yang bujang macam aku ni, bila-bila masa pun boleh rehat.hahaha.

Seperti semua orang sedia maklum, hari ni merupakan cuti umum untuk negeri selangor.kata satu Malaysia kan.cuti, cuti dan cuti. Sebenarnye aku tak suka cuti hari ni. Bagi la cuti esok ke kan.hahaha. tak bersyukur punye zura!

Walaupun cuti aku tetap tak cuti. Nak cuti macam mane? dari pagi tadi aku duk buat assignment sampai sekarang. Tu pun tak habis-habis. Ntah ape-ape.(oooo, ko yg pilih nak sambung master pastu nak bebel-bebel.hahaha). Takpe-takpe aku suka wat assignment ni. Kan learning is fun :) (until la assignment tu aku tak jumpa solution, on that level learning is not fun anymore.kahkahkah).

Aku rasa aku kena kompromi la ngan kosmet2 aku ttg assignment ni. kalau nak buat sensorang alamat sampai hujung sem pun tak habis. Ada sesape nak kompromi ngan aku tak?

Esok ada kuiz! kan aku dah ckp, kalau boleh tu tiap2 hari nak ada kuiz. hrmmm.bila nak hujung sem ni?hahaha.berangan la kau azura majid.ko baru masuk minggu ke empat tau. Hari tu aku ada ckp ngan kosmet aku, aku rasa macam susah wat master ni. dia reply, ada ke org cakap master senang?lol! kadang-kadang aku terlupa yang aku tgh buat master. memang la lagi susah dari deg kan.dah nama pun master.

Takpe-takpe. Take it easy (mane yang easy pun aku tak tahu,bg aku semua nye susah). Aku selalu cakap aku tak cukup masa la, ape la kan. Padahal aku tgk student2 libya tu relax je. Diorang lg la, dah ada keluarga, ada anak and ada yang dah bertahun-tahun tinggal kan study. Boleh je diorang buat. Aku ni kire fresh lg la kan, tak kan la tak boleh buat. Cuma nye aku ni banyak pikir! bukan banyak pikir je bebel pun banyak jugak.hahaha.

Entri-entri aku jugak akan menjadi sangat panjang sebab aku mmg suka membebel. Enjoy reading!

p/s: masih senyum :)

No comments:

Post a Comment