Monday, January 24, 2011

Rahsia bulan kelahiran


Tengok gambar kat atas. betapa positif nye hidup aku. malang nye sekarang ni dah tak sepositif dulu. sikit-sikit down. ntah ape-ape. yang paling tak tahan, kat atas ni siap ada state aku ni rajin belajar.meh la gelak ramai-ramai.hahaha.

Demam aku tak baik-baik dari minggu lepas. bleh tak kawan aku cakap "ko demam lg?knp?ko tak suka duduk sini ke?" aku blurr kejap. kalau tak suka duk sini boleh demam eh? kalau tak suka pun aku boleh buat ape? boleh sabar je. by the way aku bkn la tak suka duk sini. mungkin tempat baru kot. tu yang kejap-kejap sakit. Lagi pun dah lama aku duk rumah, hidup dalam keadaan yang pasif. sekarang ni hidup dah aktif. badan take time nak sesuai kan kot.

Tadi aku telah berjaya memotivasi kan diri untuk attend kelas.hahaha. bahaye dah ni. sampai kelas pun dah taknak pegi. Mulai hari ni kena ingatkan diri tujuan utama datang sini. selalu sangat terlupa. selalu mengeluh itu susah ini susah. memang la susah.kalau tak susah tak payah belajar. betul tak? konon-konon impossible nak buat setahun padahal ada je member aku dah grad thn lepas. buat setahun jugak.tp dia relax je.tak de mengelabah macam kau azura majid!

p/s: dia baik ngan aku =p




No comments:

Post a Comment