Saturday, January 22, 2011

Balik kampung.

Tadi beli tiket bas kat terminal seremban boleh pulak salah tengok time. nasib baik la gerak hati nak tgk balik tiket tu sebelum bas bertolak. Padahal lepas beli tu siap dah double check time. Ntah kenapa boleh tak perasan. Fikiran asik melayang je. Kadang-kadang termenung pastu senyum sendiri. aku dah gile.hahaha.

Seronak kan balik kampung. yang tak seronok nye sebab tak sihat. Tekak tak baik-baik lagi.Tambah batuk n demam plak. Takde semangat aku nak balik ukm sok (alasan semata-mata.haha).

Minggu depan dah masuk minggu ke lima. Semua benda nak kena submit. Yang paling best satu benda pun aku tak buat lagi. nak submit ape? Kawan aku cakap plahan-plahan kayuh. memang dah cukup plahan dah aku kayuh ni.takut-takut, dah la kayuh plahan pastu rantai lak terputus tgh jalan, tak ke haru.

Balik ukm sok habis la kena pulun gile2. kalau tak memang tak siap la kerja2 aku tu. Buat kerja sorang-sorang takde semangat r. macam boring je. Rumet aku budak degree (memang aku yg pilih pun) so dia punye tune tak sama. tambah-tambah fakulti beza kan. momentum tak sama. kunci lab pun aku tak amik kat supervisor lg. ntah dia dah duplicate ke blm. janji ngan aku dr tahun lepas lg nak bagi tp sampai sekarang tak bagi2. dia busy. Tapi kunci tu tak penting sgt pun sbb aku mmg jarang masuk lab.cume nye kalau ada lab sendiri senang sikit aku nak lepak kat fak.takde la asik berpeleseran je kan.hahaha(padahal blok asrama aku dekat je ngan fak.penyakit m memang selalu menyerang tambah-tambah kena mendaki bukit).

One more thing, aku ni punye la pemalas gile sampai kad matrik pun tak pegi amik lagi. dah sebulan kot benda tu siap. susah jugak takde kat matrik sbb tak boleh nak pinjam buku. malasnye nak tunggu bas kat ukm ni. lagi2 cuaca sekarang ni panas terik. mid term dah dekat tp kad matrik takde.camne nak amik exam ni? takpe-takpe.kata bulan dua nak cabut.hahahahaha.




No comments:

Post a Comment