Friday, June 17, 2011

Disorder

Sleeping disorder, eating disorder, food disorder. semuanye la nak disorder. petanda apakah ini?

2,3 hari dah aku tdo kul 2,3 pagi kadang-kadang tak leh tido. Bangun subuh time dah hujung-hujung (6.45-650 pg). pastu baca la ape yg patut,kata student kan.pastu aku tdo balik 8pg samapi 10-11 pg. gile tak pening kepala?

Bab makan is the worst. kalau hari aku pose tu, dari waktu berbuka sampai mata nak lelap baru aku berhenti mengunyah. hari tak puasa lagi la teruk. dari sarapan sampai ke dinner aku asik makan,makan dan makan. hari ni je aku dah habis kan 1 bungkus kacang jepun (kat plastik dia tulis kacang jepun,betul ke tak aku tak tau,anggap je betul :)), siap ngan dua bar coklat. adoi la kan.maunye naik sekilo dua berat aku mggu ni :(

Kacang and coklat ni la food disorder aku.tak pernah2 teringin nak makan kacang kat sini, hari ni plak mengidam.sanggup aku pergi menapak 500meter semata-mata nak beli kacang ni.

Wanita-wanita sekalian pasti dah boleh agak symptom ape kan?hahaha.

Ingat senang ke jd perempuan? setiap bulan ada disorder.penat. tapi mudah lagi dari jadi lelaki kan? semua tanggungjawab kena pikul :)

No comments:

Post a Comment