Thursday, June 30, 2011

Projek dan projek dan projek.

Jangan ditanye bila projek aku nak siap. sumpah! aku sendiri tak tahu. tak tahu mane penghujungnye (kadang-kadang rasa macam takde penghujung).

Ingat aku tak jeles ke project korang,korang dan korang dah nak siap. jeles ok.but, what to do, jalan ni yang aku pilih. InsyaAllah ada penghujung yang baik :)

Kalau hari ni kau tanye pastu 2 bulan lagi kau tanye soalan yang sama dan mengharapkan aku bg jawapan yang berbeza. jangan mimpi. yang pasti jawapan aku akan tetap sama sampai la penghujung sem.aku sendiri tak tahu bila projek ni nak siap!

Projek aku bkn mcm projek kau. kau doped benda ini atas benda ni kau dapat result lg sepuluh hari.pastu kau dah boleh mula tulis tesis pastu lengkap la sudah projek penyelidikan kau. Projek aku, hari ni kau dapat set data, pastu kau pikir ape yg kau boleh kaji, ape yang sebab kan data ni jd mcm ni,pastu kau cari la ape pun cara untuk analisis. analisis ni sila la buat dua tiga cara. pastu kau tak sempat habis analisa, set data baru sampai,pastu kau kena ulang balik dari step satu sampai step yg macam takde penghujung tu. pastu bila kau pergi jumpa supervisor 'owh saya nak awak buat cara ni pulak'.agak-agak bila projek aku blh siap ye? so sila jangan tanye bila projek aku nak habis.aku sendiri takde jawapan!

Harapan aku cuma satu, moga aku dapat habis kan sebelum aku tamat master which is 6 bln je yg tinggal.

Tapi sekarang aku dah ada team. sangat best bila kerja dlm team, takde la rasa alone kan.walaupun aku sorg je student.hahaha.

No comments:

Post a Comment