Sunday, June 12, 2011

Kembali ke alam realiti (laaaa sangatt)

Selamat kembali ke UKM. Feeling : sangat tak best!. Sudah2 la tu azuramajid oi. lama gile cuti.sila la kembali ke realiti. Projek kau belum siap!!!

Daddy telah selamat pulang ke tanah air semalam dan semalam jugak aku selamat tiba di UKM. Mengemas bilik yang tak berpenghuni hampir dua minggu, banyak betul kerja yang perlu dibuat.cucian je dah dua baldi. blm lagi mengelap sane sini. makan setengah hari jugak nak bersih kan bilik nih.

Telah disuarakan hasrat hati untuk menginap terus di rumah.dua minggu sekali je pergi UKM jumpa supervisor. tapi telah ditentang keras oleh bonda tersayang. sebab dia tau aku tak buat keje pun kalau duk rumah.hahaha. I'm off everything! totally off.xde nye aku nak selak buku-buku ni.nak baca paper?jauh sekali. jalan terbaik, duk je la kau kat ukm ni Azuramajid. Bukan lama pun. Lebih kurang dua bulan je sebelum cuti. ye, aku tetap amik cuti jugak.sebulan ok, sebelum sem baru bermula. Takkan la nak suruh aku sambut raya kat sini kan? memang tak patut.

Time is really flying. kejap je dah bulan 6, jap lagi dah ramadhan pastu dah syawal pastu sem baru pun bermula. trust me, bila sem baru mula je, masa berjalan memang kau takkan rasa. sekejap je dah mid sem.tau-tau je dah final. pastu viva. pastu lengkap la sudah master aku.kejap je kan?

Sekarang sila fokuskan diri anda ye. no more honeymoon! fokus!

No comments:

Post a Comment