Monday, November 21, 2011

Advanced electromagnetic

Aku termenung, dia termenung. yang depan termenung, yang belakang pun termenung. Apsal soalan susah sangat nih?! hahaha. hancur exam aku tadi. tapi bersyukur sebab kepala aku dah tak terbeban. boleh buat ke tak boleh buat ke, letak belakang dulu.yang penting i'm free!haha.

Free la sangat kan. tengah tunggu exam seterusnya, Advanced math.hari tu delay.tapi tak confirm lagi hari ape lecturer tu nak buat exam. oleh sebab dia tak confirm lagi. feel feel macam free la kan sekarang ni.

Tag line untuk hari ni : kalau tak fail tu dah kira cukup baik dah tu. sumpah! soalan susah gile. ke aku yang bodoh gile?hahaha.lantak la. serik dah aku nak amik subject ni. ingat time degree dah lepas azab.rupa nye tak habis lagi.

Advanced electromagnetic. pheww, ada dua bulan lagi nak mengadap benda ni. kuatkan semangat! dua bulan je lagi.lepas tu boleh la bungkus segala nota, buku dan sewaktu dengan nye. phd aku taknak buat dah benda yang ada sangkut paut ngan subject ni.boleh botak kepala macam ni. tapi projek aku sekarang ada sangkut paut ngan electromagnetic.huwaaaa! tak nak lagi. tak nak lagi!

No comments:

Post a Comment