Wednesday, November 30, 2011

Random

Setelah berhempas pulas dari pukul 9 pagi tadi diselangi dengan tontonan drama korea dan juga blogwalking, akhirnya chapter 2 and 3 telah siap. Alhamdulillah. moga tak di reject lagi. yeah, u heard me, DI REJECT!

Harap sangat tak di reject kali ni sebab masa dah sangat suntuk. hari tu dah hantar sampai chapter 3 tapi supervisor macam tak puas hati. so, kena buat balik. chapter 1 aku tak sentuh lagi. tengok dulu esok macam mane. kalau supervisor puas hati baru aku proceed, kalau tak, alamat mengadap lagi la chapter 2 and 3.

hallyu phenomena? no no no. aku bukan peminat tegar artis korea pun. infact geli kot tengok artis dia nyanyi. aku tgk drama je. sekarang boleh salah kan adik aku yang dah perkenalkan cerita korea time balik cuti awal muharam hari tu. tak pasal-pasal aku dah ketagih nak tengok. perkataan hallyu phenomena tu pun aku baru google jap tadi.haha

Kepala aku dah pening. aku rasa laptop ni pun dah pening sebab dah on lebih dari 12 jam. katil aku pun pening sebab buku+journal+gadjet bersepah-sepah atas katil. bilik aku lagi pening. sejak sampai pagi semalam aku tak sempat lagi nak kemas ape-ape. dengan masalah air lagi. gile betul. dah sehari suntuk takde air! baju yang tunggu untuk dicuci je dah 2 baldi. bila nak cuci pun aku tak tahu.

Esok kelas berderet. sekarang ni aku ada habit baru. tido dalam kelas. memang gile! aku tak tahu la sama ada aku ni memang mengantuk atau pun lecture tu boring tahap aku boleh lelap. lagi buat aku mengantuk adalah subject tu takde exam maka aku tak perlu tumpu kan perhatian dalam kelas. cuma ada assignment je.

Owh ye, esok nak pulangkan file lecturer aku. hampir seminggu jadi harta.haha. risau pegang barang orang lama-lama ni. takut rosak plak nanti. whatever pun, thank you very much mr. wan for lend me your file. i'll always remember your kindness :)

No comments:

Post a Comment