Tuesday, December 6, 2011

Entri luahan hati.

Ni betul-betul entri luahan hati. pada siapa yang mudah menyampah dengan entri luahan hati, sila tinggal kan page ni. aku rasa dah takde orang dah nak dengar aku bebel tentang luahan hati ni, jadi nye blog la jadi tempat aku luahkan perasaan. sebab? blog tak boleh bercakap! dia terima dengan redha je.hahaha

Aku dah jadi separuh gile!!!!! dengan pengajian yang berbaki tak sampai satu bulan, assignment yang kena settle kan tak tercapai dek akal. 2 reports, 6 essays, 4 exercises, the whole thesis and 30 pages questions! yes, 30 pages! Subhanallah.

Aku ingat sem lepas dah cukup hectic. rupanya sem ni lagi tak cukup nafas. memang gile. final dah dekat tapi aku tak study ape pun lagi. cuba bagi tau mane nak curi masa?

No comments:

Post a Comment