Thursday, December 8, 2011

Fakta untuk hari ni

Hati berdebar-debar. kesan daripada kopi yang terlampau banyak + tidur yang dah tak tentu masa.

Asik fikir nak makan je. mungkin sebab stress + tak cukup tidur. tadi aku tengok gambar kawan aku post, ingatkan gambar coklat, rupanya enjin kereta. hahaha.

Isnin ni Selangor cuti. memang heaven sebab selasa takde kelas. tapi heaven untuk budak yang tak kena submit tesis la. untuk aku sama je. tetap tak boleh balik rumah jugak :(

Tesis dah 85% complete. Alhamdulillah. complete pada mata aku la kan. kat mata supervisor aku tak tahu lagi sebab seminggu dia takde, dari 5-11 disember. jadinya aku buat tesis ikut sedap aku je la kan.hahaha.

Lagi seminggu, genap setahun dah aku kat UKM ni. Rasa macam baru bulan lepas aku daftar, tiba-tiba bulan depan nak check out dah :)

Tangan aku dah naik lebam kesan daripada pegang mouse lebih 10 jam sehari + tampung tangan kat laptop untuk 6 jam sehari. lebih 16 jam mengadap laptop and PC, syabas! bulan depan boleh pergi melawat optometrist.

Wah. banyak jugak aku mengarut walaupun tengah banyak kerja :)

No comments:

Post a Comment