Monday, March 21, 2011

I really enjoyed my weekend!

Thanks to my sis n my brother in law sbb bawa kami pergi short holiday last weekend. its really fun! tgh2 stress pergi bercuti kan memang bahagia.hahaha. 2days 1 night at genting highland.

Gerak hari sabtu around 2pm then sampai around 5pm. jalan jem plus hujan, tu yg sampai jd 3jam.selalu nye 1 jam lebih from bangi to genting.tp sbb pergi hari sabtu and school holiday, jalan jem gile2.

Lepas check-in and buat ape yg patut,kitorg pun start looking around.oleh sbb sampai pun dah ptg sangat adalah tidak berbaloi utk pergi main outdoor.tp sekarang outdoor pun dah ada night session, from 7pm to 10pm.kitorg amik package ni. rm20 per person. sebab malam tu adalah malam sabtu so ada banyak event, termasuk firework. cuaca pun sangat best. kabus sepanjang malam dan jugak hujan :)


Nak lambung my sayang tapi pic ni di capture tercepat plak.


waiting nak masuk theme park


Go-kart. takde rezeki nak main.hujan kemain lebat.shower cap tu sebagai pelindung kepada helmet yg smelly.hahaha


Spaceshot. aku takde niat pun nak naik benda ni. pastu nampak tak ape abg iapr aku tgh buat? dia tgh pujuk aku kat gate. act ni second ride for them.


Pastu aku pun termakan pujukan dia.hampeh. but, the view up there is so nice. tapi bila tgh counting utk turun aku mengucap je.bleh tak abg ipar aku siap dok gelak2 kan. aku speechless ok. rasanye mcm jantung aku tertinggal kat atas.hahaha.


Mak aku call.


My sayang sebelum masuk snow world. sangat mcm penguin.cute. pukul 11.30pm masuk snow world, mmg gile, -6 degree. siap selsema.


night view


sape kata main cawan tak adventure? cuba pusing kan handle kat tgh tu laju2. adventure gak.


Daddy tgh tunjuk firework kat my qaseh. our spot view was really nice.


nampak tak pompuan yg pakai bj hitam tu?tu bibik kakak aku.dia mmg sangat kebal sbb taknak pakai sweater.kitorg yg pakai tebal2 ni pun masih sejuk, ni kan pulak pakai tshirt je.


Clown ni plak yg over excited kan?my sayang tgk mcm pelik je.hahaha


Sangat comel


Bergemerlapan


My sayang takut ngan org kat bawah tu.sbnrnye aku pun takut.hahaha


ni time nak check out.org yg pakai bj merah kat belakang tu mmg slalu menyibuk.hahaha


Second day

Stawberry farm. my sayang dah boring


Mamat ni muka kemain series padahal dia la yg paling banyak petik stawberry


kakak aku feel2 mcm tgh petik kat kebun sendiri :)


3 of us


Model stawberry




Thanks again guys!

No comments:

Post a Comment