Thursday, March 31, 2011

Jeles? tak la, aku kagum

Jealousy and amazed. two different words that bring two different meaning. sekarang aku dah xde jeles2 ngan org dah.kalau aku tersebut jeles tu makne nye aku kagum, bkn jeles.

Sekarang aku dah faham apa tu cemburu and ape tu kagum. cemburu? tak payah ada la kot. aku percaya jika seseorg tu mempunyai kelebihan, dia juga mempunyai kekurangan, nature of human kan? no body is perfect. adakah worth kalau nak jeles2 ni?senang2 je tambah dosa, yg sedia ada pun tak tertanggung.

Aku jugak percaya kejayaan seseorang bergantung pada usaha dia. usaha lebih dpat lebih, betul? dan jugak benda yang dia korban kan. tak yah dok sibuk nak jeles ngan budak pandai, kalau korang satu hari nak mengadap buku 2jam pun parah. (azuramajid, sila tingkatkan usaha, final dah dekat!)

No comments:

Post a Comment