Thursday, July 21, 2011

Hari ni cerita sedih

Malam ni rasa macam nak layan movie je.tak nak buat keje lain.sebenarnye hati dah rindu rumah gile-gile. kalau esok takde meeting, confirmnye aku dah balik dah hari ni. tapi esok ada meeting, kena sabar.

Semalam birthday aku. no cakes, no presents, no real wishes. macam hari-hari biasa je, sebab member aku kat sini sorang pun tak tau birthday aku bila.memang sengaja tak nak bagi tahu pun. semalam mak aku call wish birthday siap tanye nak ape lagi.pastu dia kata mak bagi cash money je la, tak tahu nak beli kan ape. terharu aku. padahal setiap bulan dia bagi cash kat aku.

Lab mate aku nak berhenti.aku sedih ok.walaupun aku gembira untuk dia sebab dia dah dapat offer jadi lecturer, how lucky she is! takpe, my time will come kan. sabar je la.tinggal 6 bulan je lagi. and she said doing master is worth.bukan wasting time macam anggapan sesetengah orang.aku setuju.

Lab mate aku lagi sorg pun nak fly dah.ni lagi aku risau.kalau dia takde nanti aku dah takde geng nak discuss.cannot imagine how next semester will be. lab tu dah kosong! of course la libian friends aku ada kat lab tu tapi diorg semua coursework, tak sentiasa ada kat lab plus bidang pun tak sama.dah la bila bercakap macam ayam ngan itik. nak bercerita pun takde feel.hahaha

Aku harap next semester adalah budak yang buat projek sama ngan aku,paling tidak pun takde la aku tercengang sorang-sorang.

*just can't wait to go home

No comments:

Post a Comment