Monday, July 4, 2011

Kita memang selalu mengikut perasaan.

Contoh nye macam aku.sebab ikut kan sangat perasaan, semalam aku balik melaka.hahaha. memang kerja gile. balik satu hari je.malam tadi balik sini balik. penat tak yah cite. aku tido more than 12hours!

Semalam bangun pagi dlm kul 4 kan pastu tetiba rasa cam rindu la sangat ngan rumah. dah nama homesick kan. fikir nye fikir, balik je lah. aku tunggu bas pukul 6.50 weh.punye la pagi. sampai pakcik bas tu tanye nak pergi mana ni dik?hahaha.

Nampak nye tekad aku masih belum bulat. semangat aku masih belum kental.

Satu mangkuk cendol ni untuk dia sorang.(ni cendol maksu tapi jadi harta dia.hahaha)


ni bakso dia, tapi 60% dia makan 40% lagi aku yang makan :)

Si comel ni selalu buat aku rindu rumah gile-gile!

Keluarga kami( bapak aku malas nak ikut)



No comments:

Post a Comment