Thursday, April 7, 2011

Assignment

Ramai yang cari aku tanye assignment. ketahuilah wahai sahabat-sahabat sekalian bahawasanye assignment yg aku telah siap dan telah submit itu adalah tidak betul sangat. aku main hentam je. asal bleh run and ada output, aku submit. so, tak perlu la bergantung sgt kat aku ye.takut-takut answer yg aku bg nanti salah. tak pasal2 markah korang gak yg teruk.

Minggu ni minggu last hantar assignment, tu yg masing-masing macam lipas kudung (termasuk tuan tanah) tp tuan tanah dah kurang skit sbb tuan tanah dah siapkan separuh masa awal2 dulu :) dan jugak tuan tanah main hantar je segala assignment tu dengan perasaan tak bersalah sama ada solution tu btl ke tak.yg penting tuan tanah ada effort nak buat kan? betul ke salah ke letak belakang.yang penting aku dah cuba sedaya upaya! yang lain terserah.

Orang lain tak yah cakap banyak kalau korang tu takat copy n paste je. biar pun semua btl, aku ttp tak kesah, sbb korg takde effort nak buat pun. aku pun ada gak copy tp xde la paste bulat-bulat. aku edit gak weh. (ni adalah mood bengang bila org lain cut n paste bulat2 jawapan kita) bkn aku tak bg korg copy, sila kan.ilmu mmg patut dikongsi pun, cume nye jgn la langsung tak buat.senang kerja kau kan?aku bertungkus-lumus buat, ko free2 je copy bulat-bulat.

Kepada rakan2 sekalian selamat menyiap kan assignment dah jugak terima kasih pada sape2 yg telah membenarkan aku meng copy assignment korg, tp aku edit tau :) dan jugak selamat menjawab exam. Moga-moga kita semua dibawah lindungan Allah, InsyaAllah :)

No comments:

Post a Comment