Tuesday, April 5, 2011

Exam week

Wahhhh.minggu depan dah start exam! kelas aku tak habis-habis lg. hari jumaat pun ada kelas. semangat sungguh lecturer2 aku ni :) ingat kan upm je yg takde study week, ukm pun xde! (for master) ape la nasib aku kan.hahaha.

Isnin ni first paper. InsyaAllah boleh buat :)

Minggu ni dah tak bz sangat, Alhamdulillah. walaupun kelas tak habis lg tp ok la. xde dah nak terkejar-kejar. semua nye relax je.hopefully sampai habis exam la mcm ni. tolong ye lecturer2 sekalian, saya juga memerlukan ketenangan untuk menjawab soalan2 final.hahaha.ni kes keje last minit. nanti aku dah set2 masa utk study pastu mula la tibe assignment baru.sile jgn buat kejutan mcm ni ye.

Budak2 degree skang ni tgh study week, so penuh la libry tu.kalau nak pot baik skit kena datang pagi2. kenapa libry ukm panas? ke tmpat yg aku duduk tu tersorok dr aircond? berpeluh kau. siap kena buka kipas.masalah nye kalau buka kipas bising la plak. ofcourse la aku xde masalah sbb aku nak angin tu tp jiran2 sebelah pulak nye tak selesa. tp td aku wat bodoh je.hahaha.nak wat camne?kalau tak on kipas aku lak takleh study.

Dulu time aku duk rumah bila dgr bdk2 uni tgh study week, aku rindu gile ngan moment tu. nah, sekarang melalui benda yg sama, Alhamdulillah. aku enjoy study. best! Hopefully ada rezeki untuk aku sambung PhD. InsyaAllah :)

No comments:

Post a Comment