Tuesday, April 19, 2011

Sape curi gambar aku?baik ngaku cepat!

Urusan stay kolej untuk sepanjang cuti ni dah selesai. Alhamdulillah. aku risau gak la kot-kot tak dapat duk kolej time cuti ni kan, mane la aku nak merempat. yo la, rumah kakak aku kat seksyen 7 tu je pun. paling-paling pun boleh menumpang rumah dia tp masalah lain la pulak nye. aku nak pegi uni nek ape? takkan hari-hari nak nek teksi, bleh botak kepala aku.hahaha.

Urusan biasiswa pun dah selesai. sebenarnye scholar tu sangkut hari tu sebab gambar yang aku bg dah hilang. boleh plak kan? baik ngaku cepat sape yg dah curik gambar aku yg cun tu?! hahaha.nauzubillah! aku harap gambar tu cicir la kan, bkn nye diambil oleh orang yg tak bertanggungjawab. sangat hampeh ok bile gmbar korang bleh plak tiba-tiba hilang sedangkan korg dah clip skali ngan borang-borang yg lain.

Demam pun dah baik. cuma batuk je tak baik lagi (sebab aku tak mkn ubat batuk.pahit gile!) ni mmg la perangai aku dari dulu, kalau dapat set ubat tu, mmg jarang benor le aku nak sentuh ubat batuk kecuali kalau dah tahap nazak sampai nak tdo pun tak boleh sbb batuk, time tu br aku sentuh ubat batuk.kalau tak, jangan harap. Sekarang adik aku plak yg demam.sian woo.sebab sok dia ada exam. harapnye baik la tu lepas mkn ubat.

Nak menunggu hari isnin depan sangat la azabnye. rasa cam lambat je masa kan. pastu bila dah hari ahad baru la gelabah sbb tak hbs study lg.hihihi. semangat nak study ni tak konsisten, jap2 rajin, jap2 malas(ni selalu!). macam mane ni?

No comments:

Post a Comment