Saturday, April 16, 2011

exam progress

Rindu, rindu, rindu!

Ada ke patut tinggal kan aku sorang-sorang kat bangi ni? memang tak patut! lama betul aku tak rasa kena tinggal sensorang ni. sape suruh exam hari sabtu?kan dah kena tinggal.ishhhh. takpe-takpe, 2 minggu je lg :)

Demam dah kebah,Alhamdulillah. Sekarang kena fokus pada 2 subjek lg, yg memang mencabar.ala, semuanye mencabar la.xde yg senang pun. exam open book lagi susah! ni la first time aku experienced open book exam, susah weh! kat upm aku tak pernah pun ada exam open book.aku tak tau subjek lain, tp kalau subjek fizik mmg takde open book (during my time, sekarang tak tau).

Kenapa open book exam lg susah? sebab nye we didn't put much effort on that subject! aku tak tau org lain, tp benda ni yg jadi kat aku. sebab open book kan watpe la nak baca sungguh-sungguh sedangkan boleh copy je. ni memang salah aku. padan la muka tak boleh buat kan. second nye, susah sebab banyak sangat sources, bayangkan subjek ni xde lecture note kursus, means korang bleh search je kat tenet and u can download anything that related to the subject and masa exam korang bleh bawak laptop! bayang kan brape banyak notes yg ada kat dlm laptop tu? dah tu siap tak tau yang mana betul yang mana tak. tak ke haru?

Takpe la, aku reda dan pasrah. memang salah aku kan sbb tak put much effort on that subject :( benda dah lepas dah pun. Tapi aku tetap bersyukur, Alhamdulillah, paper aku dah habis lg satu! hihi. complete sudah subjek quantum mechanics aku (phd nanti kena amik gak ke? xnak dah weh)

Lagi dua subjek ni close book exam. harapnye boleh la buat dengan jaya nye.aku dah penat kecewa ni! tak nak kecewa lagi. doakan aku ye? thanks :)

No comments:

Post a Comment