Friday, April 22, 2011

UPM dalam kenangan.

Semalam aku pegi mid ngan kakak aku (sbb jusco ada sales gile-gile!tp aku tak bl ape sangat pun.teman je.hahaha) masa on the way tu kitorg passed by upm, pastu bleh plak dia tanye, kau tak rindu UPM? satu je jawapan aku.mmg ni la jawapan aku since aku masuk UKM, 'UPM dalam kenangan'.hahaha. frankly speaking, aku tak rindu pun ngan UPM. mungkin sebab best friends aku semua dah takde kat situ kot, but still ada a number of my excoursemate kat situ, doing master. Last aku pegi UPM time nak dapat kan cop lecturer untuk masuk UKM, which is last year.

This year hidup aku tertumpu kat UKM je. UKM banyak mengajar aku hidup berdikari. bukan kata UPM takde ajar aku ape2.cuma nye time kat UPM aku lebih banyak bergantung pada orang lain. hidup kat UKM ngan UPM berbeza sangat-sangat. untuk aku la. untuk orang lain aku tak tahu. UPM lebih formal. UKM lebih santai. Sebenarnye aku nak share beza hidup aku kat UKM ngan UPM, tapi sbb aku ada keje skit, nanti aku sambung lg yek :)

No comments:

Post a Comment