Thursday, April 28, 2011

Hari ini aku lah manusia yang paling bahagia atas muka Bumi ni

Wahh. Tajuk tak tahan. hahaha. I'm officially finished my first semester! bahagia sungguh feeling ni :). tadi exam last paper untuk sem ni. sekarang aku dah ada kat Melaka.hihihi.express kan?

Paper tadi Alhamdulillah, boleh buat, tidak le 100% kan, tp more than 60% yg boleh buat tu dah kira banyak bersyukur dah tu. kalau nak compare ngan paper2 yg lain, paper yg ni je yang aku paham aku jawab ape.teruk kan? ala, benda dah lepas pun. hopefully sem depan aku lebih bersedia :), InsyaAllah.

Tak sangka betul dah habis satu sem, 1 more to go. kadang2 rasa mcm cepat sangat pun ye jugak, semua benda express. sedar-sedar aku dah habis satu sem dah.

Minggu depan bermula la hidup sebagai budak research plak. untung kan jadi aku? jap2 jd budak coursework, jap2 jd budak research :) dua-dua aku dapat rasa. Perancangan awal aku plan nak masuk lab ikut waktu pejabat, biar cpt skit habis research aku tu, masuk 9am balik 6pm. harapnye perancangan ni boleh diteruskan dengan istiqamah :)

Aku cuti 6 hari weh. 6 hari la aku akan bertapa kat Melaka ni.rabu baru balik ukm, khamis baru masuk lab, InsyaAllah. orang cuti sampai isnin je kan sempena labour day, aku cuti sampai rabu,hahaha.balas dendam betul. 3 minggu woo aku tak balik melaka sepanjang musim exam, rekod tu! (walaupun sbnrnye parents aku datang setiap minggu :))

Sepanjang cuti ni setiap hari dah ada plan.hihihi. lama dah kot aku tak pegi bersuka ria dengan senang hati. hopefully semua plan ni berjalan dengan lancar :)

p/s : janji aku untuk samabung entri ukm vs upm tu nanti2 aku cite eh.kena tunggu mood datang dulu.

No comments:

Post a Comment