Thursday, May 5, 2011

Waktu berjimba-jimba telah tamat

Sekejap je dah seminggu kan. masa untuk berjimba-jimba telah tamat.sila kembali kepada schedule normal ye azuramajid! no more malas2! Seminggu kat rumah mmg off buku langsung.takdenye nak diselak walau satu muka surat. semester satu dah tamat. normalnye mmg tak payah selak buku pun kan, tapi projek aku baru nak mula, mmg selak buku tu dah jatuh pada hukum wajib. tp sebab aku decided nak amik cuti seminggu, so seminggu jugak la buku tak berselak (buku juga tidak aku bawa balik ke rumah.hahaha).

Sekarang dah ada kat ukm. hidup sebagai pelajar telah bermula balik. tp aku puas hati sebab cuti seminggu telah di gunakan dengan sebaik mungkin :)

Sempat attend wedding kawan aku, sempat jugak kuar ngan cik fifee, walaupun time limited sebab dia sangat busy. yang lain nye aku duk melepak je kat rumah plus bawak anak-anak aku pi jalan-jalan n main-main. my sayang and my kaseh ada kat rumah for 4 days, since ahad lepas sampai hari ni baru parents diorg amik. so, jd tugas aku la kan untuk menghiburkan kanak-kanak rebina tersebut.hari-hari pergi play ground. agaknye kalau playground kat mbmb tu boleh bersuara mesti dah boring dah tgk muka kitorg.hahaha.

Pastu wajib pergi shopping sbb nak pegi main lg kat shopping tu.penat woo jd mak ni.hahaha.padahal keje aku tgk2 kan budak2 tu je sbb bibik pun ada, tp boleh tahan penat gak la nak menjadi budak tgh lasak ni :)

Sok plan nak masuk lab pagi, tidak le pagi mane, kul 9-10am. harapnye plan menjadi :)

No comments:

Post a Comment