Monday, May 9, 2011

Happy Mother's Day part Melaka

Semalam aku balik Melaka.hihihi. konon tak nak balik, last2 balik jugak.walaupun balik hari je :) kebetulan kakak aku nak balik so aku tumpang je la kan. takkan nak kena tinggal kat bangi sensorang lg kan.tak rela aku.hahaha.

So celebrate mother's day kat medan ikan bakar umbai.yg pernah datang melaka or penduduk tetap melaka mesti kenal nye ngan tempat ni.the best place to have ikan bakar. ni mmg btl, sbb tempat lain dah tak sedap. area melaka la, kat negeri lain aku tak tau. Meriah la jugak walaupun takde kek and present (mak aku mmg taknak kek plus nanti takde sape nak makan kek tu. present pun dia taknak, dia suh blanje ikan bakar je).

Super duper penat la balik hari ni,walaupun bkn aku yg drive.hahaha.gambar tak dpt nak upload sbb aku bawa balik kabel yg salah.seriously aku mmg hampeh dlm gajet2 terkini ni. kabel camera ngan kabel mp3 pun aku xleh beza, x ke namanye mmg hampeh?

Hari ni pergi lab mcm biasa (sebenar pergi lmbat sbb qada' tdo lepas subuh :)), pukul 2.30 ptg br aku pergi lab.hihi.dah tu bkn duk kat lab pun, pergi singgah anta beg je pastu lepak libry, return books, n cari-cari buku ape yg aku berkenan. kul 5 baru masuk lab balik. kul 6.45 dah balik. datang lab kemain lambat, tp kalau bab balik, dia la orang paling semangat :). owh ye, lab dah tenang sbb budak-budak master final sem dah siap semua tesis plus supervisor aku pun xde kat lab.

Hari rabu ni diorg dah start presentation viva, aku pun nak menyibuk sama. cri pengalaman kan, nanti time aku nak present tahun depan, senang sikit, dah ada idea. (tahun depan weh, 2012!) lama nye lg... kalau ikut semester biasa patutnye bulan disember2011 dah habis tp sbb semester dah baru, jd nye 2012 br habis. takpe-takpe, mesti ada hikmah ni :)

Projek macam biasa, blur-blur lg. tapi Alhamdulillah takde la blur mcm sem lepas. dah ada idea skit kot :) Aku bersyukur sangat amik subjek sem lepas, dua subjek yg aku sorg je malay student tu.memang sangat-sangat related ngan projek aku.tak dapat nak bayangkan mcm mane kalau aku tak amik subjek-subjek tu then kena study sendiri untuk projek. see, Allah tu maha merancang lagi maha mengetahui. punya la aku bersungut sem lepas sebab kena survive sorang-sorang, rupa nya ada hikmah yg tersembunyi :). Alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment