Saturday, May 28, 2011

Kawan aku kata aku tak bodoh.

Kawan aku cakap aku tak bodoh.

Kalau aku bodoh, takde la aku buat master.
Bukan kata master degree pun tak lepas.
Takde la supervisor aku bg kepercayaan untuk buat projek ni.

Apa yang aku sedang lalui ni adalah perkara normal sebab nye aku memang baru dalam bidang ni. tell u what, project ni mmg memerlukan orang yg independent untuk conduct. maksudnye, once supervisor dah pilih kau sebagai student dia yg buat projek ni, maksudnye kau la yang bertanggungjawab sepenuhnye.dia hanya memantau sahaja.MEMANTAU SAHAJA! dia akan serah kan segala tanggungjawab pada kau tak kira la kau boleh buat atau tak.

Mulai sekarang bear in your mind yang kau adalah conducter untuk project ni. bkn takat student yg asik tunggu arahan je. dan jangan simpan harapan yang projek ni akan menjadi lebih mudah dari sehari ke sehari sebab harapan tu adalah palsu!

Just prepare yourself to face the new coming day.

No comments:

Post a Comment