Wednesday, May 18, 2011

Happy birthday to my best friend!

16 Mei, itu la birthday dia, itu la jugak hari guru.tahun ni istimewa skit sebab dia dah jadi cikgu.cikgu fifee :) . yang tak best nye umur dah tambah lagi satu, you are officially 24 years old fifee! hahaha. (aku tau umur aku ngan dia beza 2 bln je, tapi aku tetap lg muda :)). ni la kawan aku sejak 11 tahun lepas. kejap je dah 11 tahun kan?rasa mcm baru 2-3 tahun je.


Ni la dia birthday girl.


Ni aktiviti kitorg masa dlm kete, of course la kete dia kan, bkn kete aku (tak mampu lagi nak beli kete). dua-dua muka tak semenggah kan?hahaha.ini adalah pandangan biasa bila kitorg hang out sbb nye dua-dua mmg fail dlm bab make up. simple is better :)


Ni aktiviti kat taman bunga, ok bkn taman bunga. ni nama dia dataran MBMB. tp banyak la jugak bunga nye. gambar-gambar ni adalah gaya yg terpaksa dibuat dari reasonable distance sbb terlupa nak bawak tripod. jd terpaksa la guna kerusi-kerusi yg ada kat situ utk jd tapak kamera. kitorg jarang gile ada gambar berdua.sebab biasanye kitorg keluar berdua je, pastu mmg takkan bawak tripod la kan.aku tak brape suka kalau nak minta org lain tolong ambil kan gambar.jd nye, ni adalah gambar kitorg berdua setelah bertahun-tahun tak ambil gambar berdua.

Gambar bunga yg sempat di snap.ada banyak type bunga dia kat sini tp aku dah jatuh hati ngan bunga yang warna putih tu.tu yg aku snap gambar bunga tu je bertimbun-timbun.


Sambutan birthday dia tahun ni tak diserikan dengan kek dan hadiah segala bagai.kami cuma hang out je. teruk kan? hahaha.hadiah mesti la ada cuma aku blm bg je lg. hari tu time hang out ngan dia macam tergesa-gesa,so tak sempat nak prepare ape pun. aku tanye la gak nak sambut kat mane kan, bleh la aku beli kan kek sepotong (hahaha.gile kedekut!) bkn r, kalau beli kek satu tu sape yg nak makan?tekak aku kembang dah ngan kek-kek ni. pastu dia kata blanje dia aiskrim je.nak tau aiskrim ape dia nak? conetto, rm 2.50. nampak sengkek sangat ke aku?hahaha. last-last aku tak blanje pun sbb dah kul 7pm.tak sempat nak pergi memane n aku tak nak la blanje dia takat 2.50 je kan. ada ke wish birthday dengan aiskrim conetto rm 2.50 je? (aku tau sebenarnye dia malu kalau aku blanje sbb dia dah keje, aku blm keje lg). tp xpe, suprise is always be my advantage.so, tungu je la ye surprise ape yg aku nak buat :)

No comments:

Post a Comment