Saturday, May 28, 2011

Rumah?miss like hell!

Tak sukenye duk bilik ni time2 cuti sem plus weekend. sunyi sepi. dah la memang blok ni sunyi sepi sejak cuti sem, wing aku ada 3 bilik je yg ada penghuni termasuk bilik aku. bila weekend kebanyakkan bilik nye dah xde penghuni.tak tahu la diorg balik kampung ke atau pi mane ntah.

Bila dah sunyi ni la dan-dan tu jugak blok blakang ni gelap gelita. blok blakang ni tgh renovate.memang xde penghuni langsung.tapi selalu ada la jugak lampu yang sengaja dinyalakan oleh worker kat situ.tp hari ni tak tau la knp diorg padam semua lampu.scary ok. dah la on the way nak pergi toilet ada satu path yang memang ruang terbuka, sah-sah boleh nampak blok blakang yang sekangkang kera tu je. Ya Allah kuatkan la semangat aku.

Awal-awal aku dah siap-siap pergi toilet.hahaha.dengan harapan tgh mlm nanti tak payah pergi toilet lg. pastu tido sampai subuh esok br bangun ye.sila jgn ngada-ngada nak pergi toilet tgh2 mlm.takkan aku layan nye. wah-wah-wah.anjing dah mula berbunyik plak kat blakang ni.huh.serius hampeh! rasa mcm nak pergi tido kat kafe tu je kan.

Tetiba menyesal nape la aku tak balik rumah minggu nih.oh.sangat menyesal :(

No comments:

Post a Comment