Saturday, May 7, 2011

Happy Mother's Day to my lovely mak.

Sok mother's day tapi aku still kat UKM. sedih. tak leh nak celebrate same-same.relax. minggu depan boleh celebrate :). minggu ni tak balik rumah.melampau la kan mlm rabu baru balik ukm hari sabtu nak balik melaka balik. sangat tak sesuai. ada la pulak nye nanti parents aku cakap, 'ai, baru je balik ukm dah sampai melaka balik'.hahaha.

Ape-ape pun Happy Mother's Day to all mummy out there especially to my lovely mak, Puan Zubaidah Johan, moga diberi kesenangan dunia akhirat, tak lupa jugak pada kakak aku yg dah jd mak kepada my kaseh and my sayang dan jugak future mother (kakak second aku) yg dijangka akan melahirkan baby pada bulan november, moga Allah lindungi kandungan kakak aku.

Pengajian master aku sekarang ni ditaja penuh oleh mak aku (kecuali yuran pengajian oleh kpt). Monthly allowance memang sepenuhnye dari mak aku.thank you mak. banyak betul pengorbanan mak kat aku. Tekadku, andai kebahagian dunia tidak mampu aku berikan, kebahagian akhirat itu akan aku kejarkan untukmu wahai bonda tersayang. Tidak pernah sekali pun aku terlupa untuk mendoakan kebahagiaan mereka dalam lewat solatku. Moga Allah menerima segala doa ku.



My mum and me


My eldest sister family



My second sister (wearing cream outfit) and my sister in law (wearing green outfit) during their wedding reception ceremony

No comments:

Post a Comment