Thursday, May 12, 2011

Miss her presence, here in UKM

Ni la budak nye :)

Kalau dulu time adik aku ada kat UKM bila-bila aku stress mesti singgah bilik dia. pathetic kan?ade ke kakak yang pergi ngadu kat adik.hahaha.tapi nak buat macam mane, dah aku ni lebih dependent compare ngan dia. tapi tu cerita sebulan yang lepas. sekarang ni aku alone kat sini, tu yang bila semalam stress aku macam tak boleh nak control.

Seriously semalam mmg mcm hilang arah tujuan. dari aku balik lab around 6.30pm sampai la aku tdo around 1a.m, aku tak buka buku langsung.aku taknak pikir langsung ttg research. aku pelik jugak la.dulu time semester tgh berjalan, i mean aku ada kelas yang berlambak-lambak tu, aku stress jugak tp tak la seteruk sekarang ni yang sepatutnye aku tak payah stress sebab aku dah takde kelas nak attend.just focus on project. jarang la kalau aku stress aku tak buka buku langsung. paling teruk pun mesti mengadap gak.tapi semalam memang lost giler-giler. rasa semangat macam dah hilang je.

Tapi hari ni dak ok dah, Alhamdulillah :) pagi-pagi dah dapat call dari adik aku.ada benda yang dia nak tanye. dengar dia gelak pun bleh buat aku hilang stress. woi!adik kau tu dah 22tahun la! bukan bdk2 lg. hahaha.

Masuk lab pukul 10pg, ok la.lab mate pun ada buat meeting jap pasal semalam.rupe nye bkn aku sorg je down.diorg pun same. bincang-bincang skit, then solution masalah dah nampak.cuma tgh tunggu action. InsyaAllah semua nye akan lancar balik.

Aku cuba nak masuk lab pukul 9pg tp masih tak berjaya.hahaha.ada je hal nye. sekarang ni kan panas terik plus jerebu kat sini.so kalau keluar pagi sikit mungkin effect dia kurang skit.aku dah mula sakit tekak. then petang balik around 6 to 6.30pm, udara masih sama, tercemar. lab mate aku yg sorg tu kata dia datang pagi n balik malam so dia tak terasa sangat kesan jerebu and panas terik. kono nak ikut macam dia, tp masih belum ada kekuatan nak balik lab malam :)

Harapnye lab esok berjalan dengan lancar. aku tak nak dah stress ni.tak best!

No comments:

Post a Comment